Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στους διάφορους τρόπους διαφήμισης έχει αλλάξει δραστικά τα τελευταία χρόνια, με την πρωτιά σταθερά να κατέχουν οι συστάσεις από γνωστούς και φίλους.
Ενώ παλαιότερα οι καταναλωτές έδειχναν εμπιστοσύνη στα πιο παραδοσιακά κανάλια διαφήμισης, όπως την τηλεόραση, τα περιοδικά, το ραδιόφωνο και τις εφημερίδες, η εικόνα αυτή αλλάζει, με το διαδίκτυο να παίρνει κυρίαρχη θέση στον τρόπο που λαμβάνουν πληροφορίες και εμπιστεύονται.
Από έρευνα που διεξήγαγε η Pulse Market Research τον Φεβρουάριο μέσω του myopinion δείχνει ότι 9 στους 10 καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο από κάθε άλλο τρόπο τις προσωπικές απόψεις που λαμβάνουν από γνωστούς, φίλους ή και συγγενείς τους, οι οποίες επηρεάζουν την πιθανή σύσταση που δίνουν για μια μάρκα ή ένα προϊόν.
Μαζί με το Word Of Mouth, η δεύτερη και η τρίτη πηγή διαφήμισης με τη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη είναι οι επώνυμες ιστοσελίδες με 70% και τα σχόλια και οι μαρτυρίες των χρηστών με 67%.
Τα διαφημιστικά banners στο διαδίκτυο κατατάσσονται στην τελευταία θέση ως τρόπος διαφήμισης με σχεδόν 1 στους 4 Κύπριους καταναλωτές να αναφέρουν ότι τα εμπιστεύονται.
Χαμηλή εμπιστοσύνη δείχνουν επίσης στους influencers με 26% και τα διαφημιστικά μηνύματα που λαμβάνουν στα κινητά τους τηλέφωνα με 28%, καθώς και διαφημίσεις που εμφανίζονται σε κινητά ή σε tablets με 29%.